از چه سنی باید کرم روز و شب استفاده کنیم

کرم روز و شب لاکچری کوین فرانسه در وبسایت آقای بیز

امروزه باتوجه به تغییراتی که در سبک زندگی ایجاد شده است، افراد بیش از پیش در معرض عوامل استرس زا قرار می‌گیرند. این فشارهای روحی و استرس‌های اجتماعی در برخری موارد منجر به بروز برخی بیماری‌های جسمی شده و گاهی اوقات نیز به صورت چین و چروک، کدری و مشکلات  پوستی ظاهر می‌شوند.

بالا رفتن سن، آلودگی هوا، تابش مستقیم نور خورشید، کم آبی بدن، تمیز نکردن مناسب پوست و… از دیگر مواردی هستند که در پیرشدن و تشدید ناراحتی‌های پوستی تاثیر دارند.

کرم روز و شب لاکچری کوین بیز

شرکت لاکچری کوین با تولید 2 محصول فوق‌العاده خود یعنی «کرم روزو وشب لاکچری کوین اصل فرانسه» و عرضه آنها به بازار توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان را به خوبی به دست آورده و سطح سلامت و مراقب از پوست را در این عزیزان به میزان چشمگیری افزایش دهد.

از مزایای عالی کرم لاکچری کوین می‌توان به آبرسانی عالی پوست، رفع لکه‌های پوستی به مرور زمان و… اشاره کرد که در ادامه به صورت تخصصی درباره مزایای استفاده از این محصولات مطالبی ارائه شده است.

از چه سنی باید کرم روز و شب استفاده کنیم

برای انتخاب زمان شروع به استفاده از محصولات مراقبت از پوست ضد پیری، همه چیز بستگی به نوع و مشکلات پوست هر یک از افراد دارد. گاهی پیش می آید در فردی علائم پیری در سنین 18 تا 20 سالگی ظاهر شود، گاهی نیز ممکن است این علائم پس از سن 35 سالگی نمایان شوند.

بنابراین این زمان برای افراد متفاوت خواهد بود. اما به طور معمول، دهه بیست سالگی بهترین زمان شروع استفاده از محصولات ضد پیری است. زیرا در این سنین و قبل از ایجاد آسیب های جدی و چین و چروک های عمیق روی پوست می توانید بروز آن ها را تا حد زیادی به تعویق بیاندازید.

استفاده از محصولات ضد پیری در سنین مختلف

همان طور که اشاره شد، با رعایت یک روتین منظم و محصولات ساده پوستی همانند خرید پنکک لاکچری کوین در سنین پایین تر و خصوصا در دهه بیست سالگی می توانید از پیری زودرس پوست جلوگیری کنید. در این زمان نیاز به محصولات جوانساز قوی ندارید. همچنین یکی دیگر از محصولات موثر پیشگیری کننده از پیری، استفاده از کرم های ضد آفتاب است. زیرا اصلی ترین دلیل ایجاد علائم پیری، اشعه های فرابنفش نور خورشید هستند.

بنابراین حتی اگر از هیچ محصول ضد پیری استفاده نمی کنید، همیشه و در تمام روزهای سال از یک ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده نمایید. این کار بیشترین تاثیر را در جوان و سالم ماندن پوست شما خواهد داشت. از طرفی نیز پوست اطراف چشم ها به دلیل نازک بودن، زودتر از بقیه قسمت ها علائم پیری را آشکار می سازد. از این رو توصیه می کنیم استفاده از کرم های دور چشم سبک را نیز پس از 20 سالگی به روتین پوستی خود اضافه کنید. 

سپس به مرور و با وارد شدن به دهه 30 سالگی می توانید از محصولات ضد پیری موثرتری در روتین مراقبت از پوست خود مثل کرم پودر لاکچری کوین ۵۱۵ استفاده کنید. محصولات حاوی ترکیباتی مانند گلیکولیک اسید، هیالورونیک اسید، لاکتیک اسید، ویتامین سی و آنتی اکسیدان ها و رتینول برای هدف قرار دادن نشانه های پیری و کاهش آن ها موثر هستند.

هر چه که سن بالاتر می رود، علائم پیری بیشتری از جمله چین و چروک ها روی پوست نمایان می شوند، الاستیسیته و انعطاف پذیری پوست کاهش می یابد و شل شدگی و افتادگی پوست بیشتر می شود، بنابراین در دهه های 40 و 50 سالگی و بالاتر می توانید از محصولات ضد پیری قدرتمندتر و کرم های مرطوب کننده قوی تری استفاده نمایید.

همچنین کرم ها و روغن های مغذی مخصوص پوست که حاوی سرامیدها، پپتید، کلاژن، کوآنزیمQ10  و … باشند، با بهبود کلاژن سازی و افزایش سطح رطوبت و چربی پوست، خشکی آن را برطرف کرده و چروک ها را کاهش می دهند.

معرفی برخی از بهترین محصولات ضد پیری و جوانساز پوست 

استفاده از محصولات ضد پیری مناسب در زمان مناسب باعث افزایش اثربخشی آن ها می شود. شما می توانید در سنین پایین تر از کرم های شب و کرم های روز سبک تر و در سنین بالاتر از محصولات جوانساز تخصصی و قدرتمندتر استفاده نمایید.

یکی از موثرترین و بهترین سرم های جوانساز و ضدپیری که برای انواع پوست مناسب است، می باشد. این سرم مولتی پپتاید با بهره گیری از مجموعه فناوری های پیشرفته ضد پیری، هیالورونیک اسید، پپتاید، ماتریکسل و 11 نوع اسید آمینه فرموله شده است.

همچنین با آبرسانی و تغذیه عمیق لایه های پوست سبب جوانسازی و افزایش خاصیت ارتجاعی آن شده و به درمان و پیشگیری از علائم پیری، خطوط و چروک های پوستی و … کمک می کند. 

اگر در سنین بالاتری قرار دارید که آثار پیری بیشتر نمایان شده اند، می توانید از استفاده نمایید. این محصول چند منظوره با بهره گیری از فناوری های موثر یکی از قوی ترین کرم های جوانساز و ضد چروک است. همچنین ضمن تامین رطوبت مورد نیاز پوست، تاثیرات چشمگیری در درمان چروک ها و افزایش استحکام و لیفت شدن پوست دارد.

این کرم مورد تایید متخصصان پوستی بوده و با آبرسانی و تغذیه پوست، تنها 4 هفته پس از استفاده سبب بازسازی آسیب ها، افزایش استحکام و شادابی پوست و کاهش عمق خطوط و چروک های آن می شود. 

کرم شب و وز لاکچری کوین

بهترین محصولات ضد پیری و جوانساز دور چشم 

یکی از بهترین محصولات برای مراقبت از پوست حساس اطراف چشم ها در سنین پایین تر که پوست هنوز جوان است، می باشد. این کرم دور چشم مغذی و غنی از آنتی اکسیدان، نواحی دورچشم را با آبرسانی قوی و 24 ساعته، شفاف تر می کند. همچنین اثرات خنک کننده و تسکین دهنده داشته و آثار خستگی و پف دورچشم را بهبود می دهد.

این محصول با محافظت از پوست دورچشم در برابر آسیب های محیطی، خطوط و تیرگی های آن را نیز کاهش می دهد. از این رو برای سنین کمتر و جهت پیشگیری از پیری زودرس ایده آل می باشد. در مقابل نیز یک کرم ضد پیری قوی تر برای پوست اطراف چشم است. این کرم با ترکیبات فعالی مانند 5 سرامید، نیاسینامید و … موجب آبرسانی و مرطوب نگه داشتن عمیق دورچشم می شود.

این کرم از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و با تقویت سد دفاعی نواحی دور چشم، پوست را به وضوح صاف و محکم تر می کند. همچنین در درمان خطوط ریز، کدری و خستگی پوست دورچشم نیز موثر است. 

یکی از موثرترین کرم های دورچشم با خواص درمانی قوی برای سنین بالاتر، می باشد. این کرم با بهره گیری از فناوری پیشرفته و ترکیبات ضد پیری چندمنظوره سبب جوانسازی و بازسازی و احیای پوست دور چشم ها می شود. این کرم آسیب های متعدد پوست را ترمیم کرده و باعث درمان خطوط ریز و چروک ها می شود.

همچنین با آبرسانی 24 ساعته و تقویت پوست اطراف چشم مانع ایجاد چین و چروک های بیشتری می شود. این کرم دور چشم تنها در عرض 3 هفته به کاهش تیرگی های دورچشم و روشن شدن پوست کمک می کند. یکی دیگر از مزایای بی نظیر این محصول، داشتن خواص آنتی اکسیدانی و فناوری ضد آلودگی است.

از این رو با محافظت 8 ساعته از پوست در برابر سموم و آلودگی های محیطی، رادیکال های آزاد و سایر عوامل آسیب رسان، مانع ایجاد پیری زحتما بارها نام کرم روز و کرم شب را شنیده‌اید.

می‌دانید کرم روز و شب چه تفاوتی باهم دارند؟ آیا الزاما همه افراد باید از استفاده کنند؟ از چه سنی؟ این‌ها سوالاتی است که بسیاری از افراد پاسخ آن‌ها را نمی‌دانند. در این مطلب هر آن‌چه لازم است درباره کرم‌های روز و شب بدانید بیان می‌شود.

کرم‌های روز و شب چیست؟

کرم‌های روز و شب کرم‌های مغذی‌ای هستند که سرشار از آنتی اکسیدان‌ها می‌باشند و برای جلوگیری از پیری و تغذیه پوست فرموله شده‌اند. کرم‌های روز و شب تفاوت‌هایی دارند که استفاده از آن‌ها را در زمان تعیین شده، ملزم می‌کند. کرم‌های روز و شب حاوی ترکیبات و آبرسان قوی و ترکیبات ترمیم کننده پوست می‌باشند.

از چه سنی باید از کرم‌های روز و شب استفاده کرد؟

این‌که از چه سنی از کرم‌های روز و شب استفاده شود، بستگی به شرایط پوست دارد. برخی از افراد یا بصورت ژنتیکی یا در اثر عوامل محیطی و عدم مراقبت کامل، خیلی زودتر از دیگران مستعد پیری و کدری پوست هستند. بنابراین باید سن پوست شما مشخص باشد. اما به‌طور کلی استفاده از کرم‌های روز و شب از سی سالگی به بعد توصیه می‌شود.

بسیاری از مواقع پزشک با معاینه پوست افراد، کرم‌های روز و شب را از 28 سالگی هم تجویز می‌کنند. بستگی به نوع پوست دارد.

قیمت کرم شب و روز لاکچری کوین

تفاوت کرم‌های روز و شب چیست؟

کرم‌های روز

مهم‌ترین ترکیبات کرم‌های روز، ترکیبات آبرسان قوی هستند. آبرسانی یکی از مهم‌ترین نیازهای پوست است. اولویت دوم ترکیبات کرم‌های روز، ضدچروک‌ها هستند. ضدچروک‌ها، آنتی اکسیدان‌های قوی‌ای هستند که فرایند پیری پوست را کند می‌کنند.

ترکیبات کرم‌های روز معمولا SPF کمی دارند. این بدان معنی نیست که کرم‌های روز به اندازه قدرت محافظت پوست از اشعه UV را دارند. بلکه به SPF کمی که دارند، تنها می‌توانند از آسیب‌های نورهای مصنوعی و نور غیر مستقیم جلوگیری کنند ولی اصلا توانایی محافظت از نور مستقیم آفتاب را ندارد.

کرم‌های روز با چربی کمتری نسبت به کرم‌های شب فرموله شده‌اند و می‌توان از آن‌ها زیر آرایش استفاده کرد. کرم‌های روز، می‌توانند نقش محافظت پوست از کرم‌های آرایشی و رنگی را نیز داشته باشند.

در ترکیبات کرم‌های روز، از موادی که از نفوذ آلودگی‌های محیط و استرس به پوست جلوگیری می‌کنند، استفاده شده است.

کرم‌های شب

شب فرصت خوبی است که پوست خودش را بازسازی کند. از این رو کرم‌های شب به گونه‌ای فرموله شده‌اند که ترکیبات آنتی اکسیدان و ترمیم‌کننده پوست و ضدچروک قوی دارند. به دلیل فرصتی که در طول شب برای جدب مواد وجود دارد و همچنین به دلیل استفاده از ترکیبات بازسازی کننده پوست، معمولا کرم‌های شب، چرب‌تر و سنگین‌تر از کرم‌های روز هستند.

کرم‌های شب معمولا حاوی ترکیبات لیفتینگ نیز می‌باشد و به کلاژن سازی کمک می‌کند. همچنین قدرت آبرسانی کرم‌های شب، بیشتر از کرم‌های روز است.

انواع کرم‌های روز و شب

کرم‌های روز و شب حاوی ضدلک

کرم‌های روز و شب معمولا در انواع مختلفی به بازار ارائه می‌شوند. برخی از آن‌ها حاوی ترکیبات ضدلک می‌باشند. این گروه از کرم‌های روز و شب برای افرادی توصیه می‌شود که دارای پوست کدر و یا دارای لک باشند. لازم به ذکر است هر نوع لکی با کرم درمان نمی‌شود ولی استفاده از کرم‌های روز و شب حاوی ضدلک به شفافیت کلی پوست کمک می‌کند و طیف وسیعی از انواع لک را کمرنگ می‌کند.

کرم‌های روز و شب آبرسان

برخی دیگر از انواع کرم‌های روز و شب بر روی آبرسانی عمقی پوست تاکید دارند که معمولا حاوی ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید می‌باشند. هیالورونیک اسید یکی از ارزشمندترین موادی است که می‌تواند در یک کرم باشد. این نوع کرم‌ها برای افراد 30 تا 40 سال توصیه می‌شود.

کرم‌های روز و شب لیفتینگ

برخی از کرم‌های روز و شب برای افرادی که پوست شل شده و افتاده‌ای دارند، فرموله شده‌اند و در آن‌ها از مواد اکتیو لیفتینگ پوست استفاده شده است. این نوع کرم‌ها معمولا چرب و سنگین هستند و برای افراد بالای 40 سال توصیه می‌شود.

کرم‌های روز و شب برای افراد پوست چرب

با افزایش سن، نوع پوست تغییر می‌کند. از پوست چرب به سمت مختلط شدن و سپس پوست خشک می‌رود. برای بعضی از افراد، این فرایند آرام‌تر اتفاق می‌افتد. یعنی وقتی به 30 یا حتی 35 سالگی رسیدند، هنوز پوست چربی دارند. این گروه از افراد برای انتخاب کرم شب مشکل دارند. چرا که بیشتر کرم‌های شب چرب هستند و این گروه از افراد نمی‌توانند از کرم‌های چرب و سنگین استفاده کنند.

تعداد کمی از برندها هستند که کرم‌های شب با تکسچر سبک و غیرچرب برای پوست چرب فرموله کردند. این کرم‌ها نیز حاوی مواد مغذی و آبرسان برای پوست هستند. گاهی از اوقات بافت این نوع محصولات، کرم نیست و بصورت سرم یا فلوئید است که چربی کمتری نسبت به کرم‌ها دارند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از چه سنی باید کرم روز و شب استفاده کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از چه سنی باید کرم روز و شب استفاده کنیم"، کلیک کنید.