بهترین کرم روز و شب برای پوست چرب

استفاده از کرم روز و کرم شب می تواند تاثیر بسزایی در سلامت پوست‌مان داشته باشد. این نوع کرم ها بر اساس نوع پوست ما طراحی و تولید شده اند و بهمان اجازه می دهند پوست سالم تر و شاداب تری داشته باشیم.  در طول روز پوست شما به محافظت نیاز دارد تا بتواند خود را از شر آسیب های محیطی در امان نگه دارد.

برخی از افراد بر این باورند که استفاده از کرم روز و کرم شب اجباری نیست و محافظت از پوست در طول روز کافی است و بعد از رسیدن به خانه ماموریت شان تمام می شود. اگرچه محافظت از پوست در طول روز اهمیت بسیار زیادی دارد اما نمی توان اهمیت مراقبت از پوست در طول شب را نادیده گرفت.

 بهترین کرم روز و شب برای پوست چرب

تفاوت بهترین کرم های روز و شب پوست چرب

دلایل زیادی برای استفاده از کرم لاکچری کوین شب وجود دارد. با اینحال مهم ترین علل استفاده از چنین محصولاتی عبارت است از:

در طول روز، پوست شما به رطوبت و محافظت نیاز دارد. زمانی که کرم روز را بعد از شستن صورت بر روی آن اعمال می کنید، پوست تا مدت ها آبرسانی می شود و در برابر آسیب های محیطی از خود مراقبت می کند.کرم های روز معمولاً حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمند هستند و به همین خاطر جلوی آسیب رادیکال های آزاد به پوست را می گیرند.

این کرم ها می توانند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کنند.کرم های شب را بعد از تمیز کردن کامل پوست می توان بر روی صورت و گردن اعمال کرد. این کرم ها معمولا به بازسازی طبیعی پوست کمک می کنند.برخلاف کرم های روز، کرم های شب حاوی مواد محافظت کننده در برابر نور خورشید نیستند.

نحوه استفاده از کرم روز و کرم شب

همه ما خیلی خوب می دانیم که قیمت پنکک لاکچری کوین بین کرم های روز و کرم های شب تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. شما که نمی توانید در طول روز از کرم شب استفاده کنید. زمانی که از کرم روز در طول شب استفاده می کنید موادی همچون ضدآفتاب را به پوست خود تحمیل می کنید در حالیکه پوست هیچ نیازی به این مواد ندارد.

به همین خاطر است که نمی توان این کرم ها را به جای هم استفاده کرد. سعی کنید کرم روز و شب را به همراه هم مورد استفاده قرار دهید و از مزایایی که در اختیارتان قرار می دهند بهره ببرید.

به کمک کرم روز و کرم شب صورت زیباتر و شاداب تری داشته باشید پس اگر می خواهید صورت زیبا و جوانتری داشته باشید باید از آن مراقبت کنید. به همین خاطر است که باید از کرم های استفاده کنید که مانع از ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شوند و در عین حال حاوی مواد تشکیل دهنده عالی وبا کیفیت هستند.

متاسفانه نمیتونم بدون اطلاعات بیشتر در مورد پوست شما، بهترین کرم روز و شب رو بهتون پیشنهاد بدم.

برای اینکه بتونم یه پیشنهاد مناسب بهتون بدم، به یه سری اطلاعات در مورد پوستتون احتیاج دارم، مثل:

  • شدت چربی پوستتون: پوستتون خیلی چرب، چرب یا معمولی چرب هست؟
  • مشکلات پوستی: آیا جوش، آکنه یا لک دارید؟
  • سن: سن شما چه قدره؟
  • بودجه: چه قدر میخواین برای کرم روز و شب هزینه کنید؟

با داشتن این اطلاعات میتونم کرم هایی رو بهتون معرفی کنم که متناسب با نیازها و نوع پوستتون باشن.

در ضمن، در اینجا چند تا نکته درباره قیمت کرم پودر لاکچری کوین فرانسوی و کلی نکته برای انتخاب کرم روز و شب برای پوست چرب وجود داره:

  • به دنبال کرم هایی باشید که فاقد چربی (“oil-free”) یا غیر جوش زا (“non-comedogenic”) باشند. این نوع کرم ها منافذ پوست رو مسدود نمیکنن و باعث ایجاد جوش نمیشن.
  • به دنبال کرم هایی باشید که حاوی مواد مثل نیاسینامید یا اسید سالیسیلیک باشند. این مواد به تنظیم چربی پوست کمک میکنن.
  • از کرم هایی که حاوی الکل یا عطر هستن خودداری کنید. این مواد میتونن پوست رو تحریک کنن.
  • کرم رو هر روز صبح بعد از شستشوی صورت و قبل از آرایش استفاده کنید.
  • شب ها قبل از خواب از کرم استفاده کنید.
  • از ضد آفتاب با SPF حداقل 30 در طول روز استفاده کنید، حتی در روزهای ابری.

در اینجا چند تا نمونه از کرم های روز و شب که برای پوست چرب مناسب هستن رو بهتون معرفی میکنم:

  • کرم ژل اوسرین پرو اکتیو کنترل چربی

  • کرم لافارر کنترل چربی و ضد جوش پلاس

  • کرم آردن مدل اکتیو کالمینگ ضد جوش و ضد التهاب

  • کرم ژل سی گل مدل سبو کنترل مخصوص پوست چرب و جوش دار

  • کرم نوین فارما کنترل کننده چربی و ضد جوش فاقد چربی

اینها فقط چند نمونه هستن و کرم های دیگه ی زیادی هم تو بازار وجود دارن. قبل از خرید کرم، حتما نظرات و تجربیات دیگران رو در مورد اون کرم مطالعه کنید.

همچنین میتونید برای مشاوره بیشتر در مورد انتخاب کرم روز و شب مناسب برای پوستتون به یه متخصص پوست مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین کرم روز و شب برای پوست چرب" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین کرم روز و شب برای پوست چرب"، کلیک کنید.