شرایط تحصیل در قبرس رشته پزشکی

در زمینه آموزش، قبرس در تمامی زمینه های تحقیقاتی به ویژه پزشکی و دندانپزشکی پیشرفت چشمگیری داشته است و تمامی موسسات آموزشی با کیفیت خوب و با هزینه کم در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. بنابراین هر ساله افراد زیادی در سراسر جهان برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس اقدام می کنند.

در واقع قبرس یکی از کشورهایی است که دانشگاه های زیادی دارد که البته همه آنها مورد تایید وزارت علوم و بهداشت نیستند، اگر به فکر ادامه تحصیل در اروپا هستید می توانید لیست دانشگاه های مورد تایید را بررسی کنید. وب سایت های مربوطه برای انتخاب درست. برای اطلاع از شرایط تحصیل در قبرس با ما همراه باشید.

شرایط تحصیل در قبرس رشته پزشکی
محبوبیت دانشجویان بین المللی که در رشته پزشکی و دندانپزشکی تحصیل می کنند

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس در بین دانشجویان بین المللی پزشکی بسیار محبوب است. دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی قبرس 4 رشته (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و …) را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی ارائه می دهد.

پزشکی و دندانپزشکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در کشور هستند و هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان این رشته ها برای ادامه تحصیل به خارج از کشور می روند.

در حال حاضر متقاضیان زیادی برای دوره های پزشکی به قبرس می روند، البته دانشگاه های قبرس سابقه طولانی در این زمینه ندارند و اکثر این رشته ها با همکاری دانشگاه های ترکیه ارائه می شوند، بنابراین متقاضیان بخشی از دوره خود را در قبرس و مابقی را می گذرانند. . وقت خود را در ترکیه بگذرانید

حق اعزام دانشجو برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس

با توجه به شهرت و سابقه بین المللی دانشگاه های پزشکی قبرس و همکاری مستقیم دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی قبرس با دانشگاه های معروف ترکیه، رشته هایی مانند پزشکی و دندانپزشکی نسبت به سایر رشته های تحصیلی متقاضیان بیشتری برای تحصیل در قبرس دارند. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس در اکثر دانشگاه ها به زبان انگلیسی ارائه می شود، بنابراین متقاضیان باید به زبان انگلیسی مسلط باشند.

قبرس که دارای دانشگاه های معروف در زمینه پزشکی و دندانپزشکی است و امکانات آموزشی و اجتماعی خوبی را با هزینه بسیار کم نسبت به سایر کشورها ارائه می دهد، جایی است که افراد زیادی تمایل به ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی دارند. euromy.info

یکی از معروف ترین دانشکده های دندانپزشکی در قبرس، دانشگاه NEU است که در سال 2007 در نیکوزیا، پایتخت قبرس تأسیس شد. این دانشگاه دارای اعتبار وزارت بهداشت ایران نمی باشد اما این گروه کلیه رشته های تحصیلی مرتبط با دندانپزشکی اعم از تکمیلی و تخصصی را ارائه می دهد.

متقاضیانی که مایل به تحصیل در رشته دندانپزشکی در قبرس هستند باید دارای مدرک ریاضی یا تجربی با حداقل معدل 15 باشند، البته لازم به ذکر است که با توجه به راه اندازی جدید دانشکده، آزمون ورودی برای دانشجویان و حداقل معدل قابل قبول وجود ندارد. 15 است ، که تنها مورد نیاز است. برای دانشجویان بین المللی است.

شرایط تحصیل در دانشگاه های پزشکی قبرس

دانشگاه دندانپزشکی قبرس با دانشگاه آنکارا در ترکیه مشارکت مستقیم دارد و مدارک دانشجویی نیز توسط دانشگاه ترکیه اعطا می شود. یکی از مزیت های تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه NEU قبرس این است که همزمان با فارغ التحصیلی در رشته دندانپزشکی به دانشجویان مجوز کار در ترکیه داده می شود و دانشجویان می توانند به صورت آزاد در ترکیه کار کنند.

دانشگاه مدیترانه شرقی در قبرس دوره های پزشکی بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. رشته پزشکی در قبرس و دانشگاه مدیترانه شرقی با همکاری مستقیم دانشگاه مرمره ترکیه ارائه می شود به طوری که دانشجویان پزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی به مدت 3 سال و 3 سال دیگر در این دانشگاه تحصیل می کنند. دانشگاه مارمور ترکیه و گواهی تحصیل دانشجو توسط دانشگاه مارمور ترکیه صادر می شود که مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشد.

متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه دوگو آکدنیز باید دارای مدرک دیپلم ریاضی یا عملی با حداقل نمره 16 باشند. هزینه تحصیل در رشته پزشکی در قبرس حدود 9500 دلار در هر ترم می باشد.

دانشگاه مدیترانه شرقی دارای پذیرش محدودی از دانشجویان پزشکی است به این معنا که در هر ترم تنها 40 دانشجو می توانند در این دانشگاه در رشته پزشکی تحصیل کنند، بنابراین متقاضیان باید در روزهای اول مدارک خود را ارسال کنند و ادامه دهند. برای اخذ پذیرش در دانشگاه

تحصیل پزشکی در خارج از کشور از جمله دانشگاه های مدیترانه شرقی، علاوه بر ارائه امکانات آموزشی باکیفیت به دانشجویان، امکانات دیگری مانند: خوابگاه دانشجویی در دانشگاه یا خارج از دانشگاه، امکانات پزشکی مجهز و البته رایگان است. امکانات آموزشی مجهز و پیشرفته، اینترنت پرسرعت، مجهزترین کتابخانه اروپا در اختیار دانشجویان این دانشگاه، امکانات ورزشی در فضای باز و روباز، رستوران ها و … می باشد که دانشجویان می توانند به صورت رایگان یا در یک مکان از تمامی امکانات استفاده کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرایط تحصیل در قبرس رشته پزشکی" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, بین الملل, عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرایط تحصیل در قبرس رشته پزشکی"، کلیک کنید.