۵ کشتارگاه طیور در حال ساخت است/ ساختمان اداری ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۵ کشتارگاه طیور در حال ساخت است/ ساختمان اداری ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سید احمد موسوی: به گزارش سوشال مگ لرستان ، دکتر مصطفی زبردست در این باره به خبرنگار خبرگزاری سوشال مگ در خرم‌آباد گفت:  در حال حاضر ۹ کشتارگاه طیور  در سطح استان در حال فعالیت هستند و ۵ واحد کشتارگاه جدید در سطح استان در حال ساخت است .

وی افزود: در همه شهرستانها بجز رومشکان کشتارگاه دام  موجود است و در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم می‌باشند  با ورود سرمایه گذار نیز کشتارگاه دام رومشکان در حال ساخت است و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زبردست ادامه داد : یکی از کشنارکاههای استان که فرسوده و قدمت زیادی داشت کشتارگاه شهرداری دورود بود که خوشبختانه این کشتارگاه با جذب سرمایه گذار در حال ساخت است و هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تکمیل می باشد ‌

مدیرکل دامپزشکی لرستان با بیان اینکه کشتارگاه تمام صنعتی با استانداردهای روز در خرم‌آباد در حال ساخت است اظهار داشت: این کشتارگاه توسط بخش خصوصی و در خرم آباد ساخته میشود و در ساعت ۶۰۰۰ قطعه طیور کشتار می کند و براساس استانداردهای مدرن و اتحادیه اروپا ساخته می‌شود .

دکتر مصطفی زبردست همچنین از خرید ۲۴ دستگاه خودرو مجهز طی ۳ سال گذشته خبر داد و گفت : کار دامپزشکی نیازمند داشتن خودروهای مناسب و مجهز است که در این حوزه با مشکلاتی مواجه بودیم  با پیگیری های بعمل آمده موفق به اخذ مجوز خرید خودرو برای مراکز شدیم و ۲۴ دستگاه جدید به ناوگان اضافه شد .

وی افزود: در حال حاضر در مجموع تعداد ۵۰ دستگاه خودرو در مراکز مختلف در حال خدمات رسانی هستند و تعدادی خودروی دیگر نیز به ناوگان خودرویی دامپزشکی استان اضافه خواهد شد .

مدیر کل دامپزشکی استان لرستان ساختمان اداری را از دیگر طرحهای این اداره کل اعلام کرد و اظهار کرد : ساختمان اداری فعلی نیز قدمت بالایی داشته و ساختمان جدید بمنظور جایگزین نمودن ساختمان اداری از سال ۹۱ کلنگ زنی شده و هم اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

مصطفی زبردست تاکید کرد:  کارفرمای این طرح راه و شهرسازی استان است که در ۲ طبقه و در ۸۰۰ متر مربع در حال ساخت است که با توجه پیگیری های انجام  شده مقرر است تا پایان امسال این ساختمان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۵ کشتارگاه طیور در حال ساخت است/ ساختمان اداری ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۵ کشتارگاه طیور در حال ساخت است/ ساختمان اداری ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد"، کلیک کنید.