گسترش تفکر مقاومت از مهمترین الزامات برای مقابله با صهیونیست است – خبرگزاری سوشال مگ | اخبار ایران و جهان

گسترش تفکر مقاومت از مهمترین الزامات برای مقابله با صهیونیست است - خبرگزاری سوشال مگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سوشال مگ، حجت الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه یکشنبه در اجتماع «لبیک یا خامنه‌ای» در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که نیاز به مهمات و نیرو برای اعزام به خطوط مقدم مقاومت داریم.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: امکانات مقابله با دشمن و صهیونیست مادیات، مهمات‌ها و موشک‌ها نیستند، چراکه مهمترین امکانات گسترش تفکر مقاومت است.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: تفکر مقاومت تفکری است که در مقابل امتحانات الهی صریحاً پاسخ مثبت می‌دهد و ما در صورتی دشمن را نابود خواهیم کرد و امنیت خود را تضمین خواهیم کرد که به کلمات خداوند در قرآن پاسخ مثبت دهیم.

وی با بیان اینکه تفکر مقاومت در قرآن تبیین شده است، تصریح کرد: امنیت در صورتی تأمین می‌شود که شجاعانه بگوییم چیزی برای از دست دادن نداریم و باید از جان خود بگذاریم.

حجت الاسلام پناهیان یادآور شد: خدا امتحان می‌گیرد و در امتحان گرفتن رحم ندارد، اگر می‌خواست رحم کند به جامعه نوپای نبی مکرم اسلام رحم می‌کرد و آنان را در معرض امتحان قرار می‌داد چراکه رحم او گونه دیگری است.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: ما یک بار در این کشور خیانت را استشمام کردیم، وقتی که مسئولین گفتند مردم نمی‌خواهند به جنگ بروند و این را فراموش نخواهیم کرد.

سخنران حرم بانوی کرامت اذعان کرد: تصمیم برای انتقام و چگونگی برای عملیات چیزی نیست که ما ورود کنیم، اما نباید بر محاسبه غلط ترس و عقب نشینی از تفکر مقاومت انتقام گرفته نشود.

وی گفت: اینکه صهیونسیت‌ها خانه اهالی غزه را بمباران و قتل عام می‌کنند، در نقشه امتحانات الهی است و این جنایات برای خداوند قابل پیش بینی بود.

حجت الاسلام پناهیان یادآور شد: خدا اعمال ما را برای امتحان نشانه می‌گیرد و کسانی که از تفکر مقاومت برای خانواده و کسب و کار عقب نشینی می‌کنند، اینها فاسق هستند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: امتحان الهی کوتاه است، ولی فرجام آن خیر و سرانجام آن پیروزی است.

سخنران حرم بانوی کرامت تصریح کرد: خدا قطعاً امتحان می‌گیرد ضمن اینکه صبر در قرآن به معنای مقاومت است و سید حسن نصرالله می‌توانست عافیت را انتخاب کند، اما مبارزه کرد.

وی اضافه کرد: بعد از دفاع مقدس بارها سعی شد تا فرهنگ مقاومت را در جامعه فراموش کنیم و اگر مقام معظم رهبری مقاومت نکرده بود، این تفکر را فراموش می‌کردیم.

حجت الاسلام پناهیان اظهار کرد: مردم از صهیونیست‌ها نمی‌ترسند، آنها از نجنگیدن می‌ترسند و قطعاً وعده خدا حق است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: این دشمن قدار و سفاک را نابود خواهیم کرد ولی تأخیر برای چیست از آن بی خبر هستیم.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: بعد از سید حسن نصرالله چیزی برای از دست دادن نداریم ضمن اینکه مقاومت و جهاد به ما عزت داده است و اگر از رهبر جهاد کوتاه بیاییم، از کل جهاد کوتاه آمده‌ایم.

حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: باید برای مقاومت فریاد زد و مهیا بود و این تنها راه تأمین امنیت خانه‌ها و کارخانه‌ها است وگرنه خانه و کارخانه‌ای باقی نخواهد ماند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گسترش تفکر مقاومت از مهمترین الزامات برای مقابله با صهیونیست است – خبرگزاری سوشال مگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گسترش تفکر مقاومت از مهمترین الزامات برای مقابله با صهیونیست است – خبرگزاری سوشال مگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.